Baseny warszawa - baseny-warszawa.pl

Artykuły ogrodowe

  • kontakt1
  • 1-platnosci
  • ssl-1

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych

 

Dostawa/Reklamacje



Zwroty:

Każdy klient robiący zakupy w naszym sklepie ma prawo do zwrotu towaru w terminie do 14 dni
od daty jego odebrania. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Zakupiony towar należy dostarczyć we własnym zakresie wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy na adres:

MAXI Robert Twarowski z dopiskiem ZWROT
ul. Bodycha 37a
05-816 Michałowice


Ściągnij wzór odstąpienia od umowy - WZÓR



Reklamacje:

Każdy klient robiący zakupy w naszym sklepie ma prawo do reklamacji towaru jeśli nosi on znamiona niezgodnego z opisem. Wszelkie uwagi z tym związane jak i informację o zaistniałej reklamacji należy przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@baseny-warszawa.pl.

Reklamacje firmy BESTWAY związane z towarami wchodzącymi w skład zestawów basenowych należy kierować na ich prośbę bezpośrednio do serwisu tej firmy. Poniżej zamieszczamy pomocne informacje w formie graficznej:  

Procedura reklamacji BESTWAY

Lista produktów objętych gwarancją BESTWAY



 
Opcje wysyłki:

Firmy przewozowe:

- GLS
- FedEx
- InPost
- Poczta Polska


Koszty przesyłki uzależnione są od wagi oraz gabarytu produktu. Na tej podstawie indywidualnie dobieramy odpowiednie opcje dostawy.

W razie zamówień hurtowych prosimy wcześniej o kontakt w celu ustalenia dogodnej formy i terminu wysyłki.


Biuro obsługi klienta:
e-mail: sklep@baseny-warszawa.pl
tel.: 608 212 213, 22 205 08 05

Czas realizacji:
Zamówienie realizujemy w ciągu 24-48 godzin od daty zaksięgowania przelewu bądź wyboru opcji za pobraniem. W sezonie basenowym (czerwiec/lipiec) prosimy o wyrozumiałość, gdyż czas ten może się wydłużyć do 3-4 dni roboczych z powodu dużej ilości zamówień.

Status przesyłki (tracking):
Wszelkie informacje na temat statusu Twojej przesyłki znajdziesz na stronie przewoźnika wpisując w odpowiednie pole numer przewozowy, który wyślemy Ci na e-maila po zrealizowaniu wysyłki.












 


Zwroty:

Każdy klient robiący zakupy w naszym sklepie ma prawo do zwrotu towaru w terminie do 14 dni
od daty jego odebrania. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Zakupiony towar należy dostarczyć we własnym zakresie wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy na adres:

MAXI Robert Twarowski z dopiskiem ZWROT
ul. Bodycha 37a
05-816 Michałowice


Ściągnij wzór odstąpienia od umowy - WZÓR



Reklamacje:

Każdy klient robiący zakupy w naszym sklepie ma prawo do reklamacji towaru jeśli nosi on znamiona niezgodnego z opisem. Wszelkie uwagi z tym związane jak i informację o zaistniałej reklamacji należy przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@baseny-warszawa.pl.

Reklamacje firmy BESTWAY związane z towarami wchodzącymi w skład zestawów basenowych należy kierować na ich prośbę bezpośrednio do serwisu tej firmy. Poniżej zamieszczamy pomocne informacje w formie graficznej:  

Procedura reklamacji BESTWAY

Lista produktów objętych gwarancją BESTWAY


Opcje wysyłki:

Firmy przewozowe:

- GLS
- FedEx
- InPost
- Poczta Polska


Koszty przesyłki uzależnione są od wagi oraz gabarytu produktu. Na tej podstawie indywidualnie dobieramy odpowiednie opcje dostawy.

W razie zamówień hurtowych prosimy wcześniej o kontakt w celu ustalenia dogodnej formy i terminu wysyłki.


Biuro obsługi klienta:
e-mail: sklep@baseny-warszawa.pl
tel.: 608 212 213, 22 205 08 05

Czas realizacji:
Zamówienie realizujemy w ciągu 24-48 godzin od daty zaksięgowania przelewu bądź wyboru opcji za pobraniem. W okresie letnim prosimy o wyrozumiałość, gdyż czas ten może się nieznacznie wydłużyć z powodu nawału zamówień.

Status przesyłki (tracking):
Wszelkie informacje na temat statusu Twojej przesyłki znajdziesz na stronie przewoźnika wpisując w odpowiednie pole numer przewozowy, który wyślemy Ci na e-maila po zrealizowaniu wysyłki.

Przejdź do strony głównej